torsdag 26 april 2012

26e april !


Japp så här såg de ut när jag kom hem. Haha sten somna i två timmar kanske ? haha helt galet. Sen hade jag en galen mamma en galen pappa och en galen lillebror så de va bara att stiga upp. Åkte och handlade med syrran och pappa. Sen lagade jag mat. Klyftpotatis och kött fick de bli. Och så jäkla gött blev de asså. 

Ikväll har min underbara pojkvän varit här varit hos mig. Även fast vi går på samma skola och till och med i samma klass så saknar man faktiskt honom. I skolan är ju inte vi med varandra på de sättet. Pratar en stund med varandra då och då. Men man kan ju aldrig ligga och pussa och krama på han haha! nä nu ska jag sluta tjöta och sätta på mig mys kläder och sätta mig i soffan och kolla på big brother. Ha de bra kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar