torsdag 4 oktober 2012

80 frågor om mig själv

1.Fullständigt namn Maja Cornelia Lundgren
2.Älskar du dina föräldrar? klart jag gör!
3.Var bor du? Alingsås
4.När är du född? 25 mars
5.Bor tillsammans med? min familj
6.Färg på ditt hus/lägenhet? haha tråkig betong
7.Husdjur? inga
8.Födelsemärken? ja
9.Vilket år tar du studenten? ehh 2016? kanske haha orkar inte räkna
10.Något jobb? japp
11.När ska du sova ikväll? när jag är trött?
12.Duschat idag? nope!
13.Kramat någon idag? ja
14.Pussat någon idag? yes
15.Vad har du ätit? korv jansson och sushi
16.Dagens klädsel? svarta höga byxor med en byxdress under och svart kavaj
17.Dagens sötnos? oj haha Emelie
18.Dagens roligaste? mina underbara vänner
19.Har du några vänner? nej?
20.Hur många har du kysst? en
21.Vem kramade du senast? Kalle
22.Hur många vill du ha sex med? haha har ju pojkvän!
23.Hur många har varit otrogna mot dig? ingen hoppas jag
24.Har du pojk-/flickvän?ja
25.Vem pratade du senaste i telefon med?mamma
26.Vem fick du ditt senaste sms ifrån och vad stod de? Kalle, vill du att jag kommer, ring <3
FAVORIT
27.Film?Dagboken
28.Låt? Calling- Moa Lignell
29.Dryck? Cola
30.Stad? Stockholm
31.Land? Har alltid velat åka till USA
32.Ämne i skolan? Idrott/Hälsa
33.År? 2011
SENASTE
34.Personen du tänkte på? Kenza eftersom jag läste hennes blogg
35.Personen du kysste? Kalle
36.Gången du spydde?oj de var längsen
37.Gången du grät? helgen
38.Pizzan du åt? några veckor sen
39.Gången du var i Göteborg? kommer inte ihåg
40.Gången i var i Stockholm? våren 2011
41.Gången du var full?aldrig varit
42.Gången du var hög?haha aldrig varit de heller
ANTIGEN ELLLER?
43.Svart eller Vitt? vitt
44.Hund eller katt? hund isåfall
45. Ut och festa eller hemmamys? hemmamys!
46.Tv spel eller data spel? Tv spel
47.Ragga eller bli uppraggad? haha uppraggd
48.Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother
49.Brunett eller blont? beror på men måste nog säga brunett
50.Choklad eller lakris? CHOKLAD!
51.Göteborg eller Stockholm? Stockholm
52.Pizza eller hamburgare? Pizza
53.Älska eller älskas? går inte och säga 
54.Leva eller dö? LEVA!
ANTAL?
55.Personer du älskar? många
56.Personer du hatar?hatar absolut ingen men jag tycker mindre om andra
57.Personer som sakt att de jag älskar dig? vet inte men ett antal
58.Personer du hånglat med? en
59.Festivaler du varit på? ingen än
60.Gånger du haft minnesluckor? haha ingen
61.Piercingar du har? tyck att jag är en mes men inga
62.Personer du saknar just nu? min absolut bästa kompis!
63.Gånger ditt hjärta brustit? ett antal gånger
VEM?
64.Vill du kyssa just nu? Kalle såklart
65.Ska du träffa imorgon? min klass och tjejerna på kvällen
66.Sjöng du för senast? mig själv
67.Hade du senast en facebook konversation med? Jovanka
68.Vill du kasta en sten i huvudet på? haha ingen
69.Förtjänar att dö? vet inte men ingen i min närhet iallafall
70.Vill du sova brevid dig inatt? Pojkvännen
VAD
71.Gör dig glad? folk som är glada
72.Gör dig ledsen? när klockan ringer på morgonen
73.Vad vill du göra just nu? äta, dör av hunger!
74.Önskar du att du slapp göra? ta spruta som jag snart ska göra
75.Längtar du till? Julafton
76.Tycker du om dina betyg? helt okej men vissa saker kan vara lite bättre
77.Önskar du dig i födelsepresent? oj har inte hunnit tänka på de eftersom de är ett tag kvar
78.Ångrar du i ditt liv? vet faktiskt inte men de är la massa saker men kommer inte på något nu
79.Vill du ha nu? ben and jerry
80. Är de bästa som har hänt mig? Alla personer i min närhet


Åhh herregud vill vara så brun igen

1 kommentar: