onsdag 31 oktober 2012

Trick or treat?

Godmorgon!

Käkade frukost för en stund sen. Pojkvännen har åkt hem efter att ha sovit här i fyra nätter. Kommer bli tomt idag. Igår var vi i Göteborg hela dagen. Både jag och mamma behövde vinter jacka och skor. Tyvärr hittade jag bara en jacka men jag ska fortsätta leta efter skor som jag verkligen är nöjd med. Tycker de är så svårt att handla sådana saker för jag har alltid en bild i huvudet och hittar jag inga sådana som går de inte. Jackan är jag ändå super nöjd med så de är skönt. Vi fick även in en lunch dejt med syrran. Så mysigt att träffa henne.

Nu ska jag ta en sväng till gymmet. Har fortfarande världens träningsvärk från yogan i måndags. Ajjj! Ikväll blir de bio med världens bästaste gäng. Awsome!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar