söndag 25 november 2012

Skidtittande med stora ögon!

Hej på er! Dagen igår blev riktigt bra. Jag spenderade kvällen med underbara tjejer. Vi kollade på film och hade super mysigt. Sedan kom jag hem och hade mys kväll hemma med familjen. Då även syrran kom på besök. Vilket var trevligt att träffa henne nu när hon inte bor hemma längre så man ser henne inte lika mycket längre.

Dagen idag har bara ägnats åt skidtittande idag igen. De är ju så himla roligt att titta på. Absolut en av dom bästa grejerna med vintern. Dessutom blev man ju riktigt imponerad av både tjejerna och killarna i dagens stafett.

  Åka skidor är ju väldigt roligt också!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    tänkte bara tipsa om att jag just nu kör flera tävlingar med fina priser på min blogg:)

    Var med och tävla om ett presentkort på 300kr från Happybling där du kan köpa snygga smycken och väskor m.m:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-samarbete-med-happyblingse.html

    Eller så kankse du eller någon du känner har en fyrbent vän som du vill göra extra glad?
    Var med och tävla om ett presenkort på 100 kr från mitthusdjur.se där dom massa fina saker till alla djur:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-sammarbete-med-mitthusdjurse.html

    Om du inte gillar sådana här kommenterar så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka:)
    Kram

    SvaraRadera