onsdag 27 mars 2013

27e mars

Hej på er! Japp jag lever faktiskt. Har legat sjuk i två dagar nu och har inte orkat skriva en mening här. Fick feber på min födelsedag sen har de bara gått uppåt. Så sjukt tråkigt för jag har inte haft feber på jag vet inte hur länge. De mest typiska är att jag inte kunde vara med på äppelkriget idag. Jag drog dit ändå på slutet trots feber och halsont och var med på showen iallafall. Va kanske jätte dumt eftersom jag jag måste bli bättre nu. Men de var så sjukt kul iallafall, och så härligt den lilla stund man fick tillbringa i den hallen. Vilken sjukt härlig stämning de är asså, helt galet! Nu ska jag packa för i morgon bitti drar vi och åker skidor. Vet inte hur uppdateringen blir men vi får se om jag skriver något inlägg iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar