fredag 22 mars 2013

Små sannigar

Kommer aldrig på något att önska mig i födelsedags present, är så dålig!

Är skit nervös för att jag ska simma på äppelkriget på onsdag

Gråter för allt, jämt och ständigt!

Kommer aldrig fatta att jag har så bra betyg i spanska, för jag är såå dålig!

Är väldigt snål när de gäller att köpa något saker

Insåg för ett tag sen hur killar behandlar kvinnor så fruktansvärt dåligt, har varit helt blind innan!

Längtar sjukt mycket tills gymnasiet, nya lokaler, nya lärare och nya klasskompisar. Kommer bli så härligt!

Har så sjukt dålig hållning, nästan lite pinsam så dålig!

Fattar inte hur människor bara kan skita i miljön. Den är ju typ de viktigaste vi har?

Hatar att borsta tänderna, de är ju så tråkigt!

Är en riktigt fegis när de gäller höjder, 3an i simhallen har jag hoppat från typ 5 gånger i mitt liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar