lördag 13 april 2013

Good Morning

Nämen är de dags att slänga in ett inlägg? Vet faktiskt inte varför jag inte har bloggat på två dagar. Men de är mycket nu och jag blir väldigt lätt stressad så de är nog därför jag har lagt bloggen åt sidan lite. Och jag kan inte lova att de kommer bli bättre men jag ska försöka blogga bättre.

Igår var de fredag och jag började dagen i skolan såklart. Men efter de drog jag till gymmet med mamma och körde ett pass. Så sjukt skönt var de att få träna! Även om jag var helt död efteråt men de är ju så de ska vara haha. Efter de drog jag hem och duscha och sen hade jag en underbar kväll med Sara och Ankan. Sara hade äntligen kommit till Alingsås och de kändes underbart att få träffa henne efter så långt tid. Vi drog in till stan och jag käka eftersom jag var dö hungrig som inte hade ätit sen skolan. Och sen köpte med oss glass och drog hem till mig och kolla på Let's dance. Mysig fredags kväll om jag får säga de själv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar