onsdag 8 maj 2013

Det är inte saker du blir lycklig av, det är stunderna i livet

Kvällen igår var super mysig. Älskar att de kommer bli fler sådana här kvällar i sommar. Idag har vi haft elevens val i skolan så jag har bara suttit och gjort skolarbete idag. Jätte tråkigt med tanke på att jag hade klättring innan men nu kändes de verkligen som att detta behövdes mera. Så jag har fått mycket gjort så att jag kan njuta under dessa fyra dagar utan något plugg.

Nu håller jag på att packa för jag i morgon bitti drar jag och familjen till Halmstad. Så himla skönt att komma bort från Alingsås! Så nu väntar vi bara in syrran som ska komma hem, sen drar vi! Kommer försöka blogga, men de blir lite att man glömmer av bloggen när man åker bort. Men jag ska försöka komma ihåg. Kram på er!

Bild från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar