tisdag 24 september 2013

Dagens outfit



kappa-zara // tröja-h&m // jeans-ginatricot // väska-lindex // skor-converse // brillor-jc
Hej på er! Japp nu kan man ju släppa sommaren helt. Fy vad kallt de plötsligt har blivit. Idag har jag varit i skolan (vilken surprise). Sen efter skolan försökte jag och Evan plugga lite spanska eftersom vi har prov imorgon. Vi får väl se hur bra de kommer gå imån, men jag har inte direkt några höga förväntningar haha. Sedan tog jag och mamma en sväng in till stan och fick köpt lite grejer till mitt rum. Åhh de kommer bli så fint när de klart. Godnatt på er! 

4 kommentarer:

  1. Jo jo, men hjälp henne nu o plugga Anna! Eller e d månne så att unga frk Lundgren har tittat på hur hårt hennes mamma pluggar (nooooooot) o sen kopierat?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, nog pluggas här alltid. En mor och en dotter som nu fått bekänna färg och plugga mer än vad de någonsin har gjort innan :)

      Radera