lördag 21 september 2013

Något ni inte visste

  • Ett tag var jag helt galen i justin bieber, dock var detta bara ett litet tag som tur är haha
  • Är sjukt shopping sugen, men har lovat mig själv att spara mina pengar
  • Choklad är mitt liv, ett liv utan choklad är inget liv
  • Min mamma betyder allt för mig, vet inte vad jag hade gjort utan henne
  • Vill verkligen komma bort från Alingsås när jag har gått ut gymnasiet
  • Ska ha spanska prov på onsdag och jag kommer troligen få mitt första F.

3 kommentarer:

  1. Sweatheart... Du vet allt hur du skall värma din mammas hjärta!

    Älskar dig <3

    Hemma snart :)

    SvaraRadera
  2. Vi tar det viktigaste först!
    Vavavavavavavavavavavav F i Spanska? Neeeeee, Maja!!!!
    Sen, Choklad e Bässssst!
    Bort från Såsen? Neeeee!
    Bieber? usch!
    Shoppa? Nähä!
    Hmmmm va vare mera da? Jo den dära Mamman! Jovars, ho e väl OK!

    SvaraRadera
  3. Solly, Glömde!
    Värstaste finaste o vackraste tjejen ju! Ja mamman! Hahahaha! Njaaaa syftade faktiskt på unga frk Lundgren!!!

    SvaraRadera