torsdag 24 oktober 2013

Antingen eller

Drömjobb? Modell, skådespelerska eller sångerska? Modell tror jag haha
Gossip Girl eller Sex and the City? Gossip Girl 
Starbucks eller Espresso House? Espresso House, Starbucks är lite överskattat 
Hemmakväll eller utekväll? Hemmakväll, men de är kul att komma ut ibland också 
Bada eller sola..? Sola 
London eller New York? Eftersom jag inte har varit i något av dom så kan jag inte riktigt svara på de, men New York tror jag 

Shoppa eller fika? Shoppa!!
Sminkad eller Osminkad? Sminkad
Godis eller chips? Godis, i alla lägen! 
Pojkvän eller singel..? De är skönt att vara singel, men jag tror ändå att jag hellre har en pojkvän. 
Rosa eller Blå? Rosa
Havet eller Pool? Havet helt klart!
Glass eller Tårta? Glass, jag gillar inte tårta så mycket faktiskt
Sova eller Vaken? haha, vaken!
Blogg eller Facebook? Bloggen
Julafton eller Födelsedag ? Julafton, de är ju så himla mysigt! 
Smsa eller prata i telefon..? Smsa, gillar inte att prata i telefon haha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar