lördag 26 oktober 2013

Dagens wod

Oj vad roligt de var och jag är helt slut just nu. Bilderna blev ju inte dom bästa men jag ville ändå visa er dagens wod med bilder. Passet var i tretton minuter och man började göra två repetitioner av varje grej och sen nästa varv ökar man med två. Och så räknar man hur många varv man klarar av på tretton min. Jag klarade sju varv, dvs jag kom upp till fjorton repetitioner av varje. 

pullups med gummiband 

 kettlebell swing med 12 kg 

 wallball med 6 kg 


17 kommentarer:

  1. Mennnnnn, VEM är DU? VAR ÄR MIN MAJA? INTE kör hon några pullups, kettel o wallball INTE! Nä, tbaks med den "Gamla" Maja även i fall den "Nya" verkar nog så cooooool!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet inte? något hände ;)

      Radera
    2. Du? Jag GILLAR denna hära Maja oxå...
      .)

      Radera
  2. Duktigt av dig!
    Svar: Ja, jag kan inte klaga :)

    SvaraRadera
  3. sv: åhh vad kul!! :) jag körde mitt första pass förra veckan och ska köra imorgon också :) Jag kör bara chins och dips varv efter varv i 15 min :)

    Duktig du är!! keep it up :D

    SvaraRadera
  4. Herre gud skulle aldirg orka göra det där :P
    Tacka vet jag badminton :P

    SvaraRadera
  5. Tjena! Jag hittade en sida som skickar hem kuponger på 200kr varje vecka till alla medlemmar för att handla på h&m, nelly, gina tricot, bikbok, mango och många fler! Man får dom bara för att man är läser deras nyhets brev osv.. Heh, jag gör inte ens det men det är skit bra! :) Kände att jag var skyldig att berätta det för dig också! ;)
    Här är sidan:
    http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

    SvaraRadera
  6. Härligt! Själv har jag inte tränat på år och dar. Haha.

    SvaraRadera
  7. Snyggt:-) Kika gärna in på min blogg med, har ny tävling uppe också, kramis!

    SvaraRadera
  8. Härliga tips på övningar på gymmet :)
    //sarajosefin.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Härligt med lite inspiration på wods, är så svårt att komma på egna bra ihopsatta annars :)

    SvaraRadera