tisdag 29 oktober 2013

Godmorgon

Godmorgon på er! Just nu sitter jag och avnjuter min goda frukost. Idag ska jag plugga en hel del, städa på mitt rum och sedan åka in till stan och fika med några vänner. Kommer bli super mysigt! När jag skriver att jag ska plugga så blir de oftast så att jag inte pluggar så mycket som jag skulle tänkt göra. Därför blir de att jag måste plugga varje dag. Men jag ska försöka bli bättre och bara fokusera på plugget och inget annat. För ni vet ju att de oftast blir så att man börjar göra massa annat som är mycket roligare att göra. Men nu ska jag stänga ner datorn och sitta i några timmar och sedan förtjäna en fika med mina vänner och göra annat med gott samvete. Vi hörs lite senare, Kram



5 kommentarer:

  1. mums!
    sv:jaa visst är det jobbigt, när man sover vill man ju vakna pigg!

    SvaraRadera
  2. Handdesinfektion med Parfym
    Den enkla vägen till rena och fräscha händer!

    LaDore by Gia-Angelina är först i Sverige med att erbjuda handdesinfektion med parfym, anpassat även för känsliga händer!
    Produkten är ett svenskt märke samt svenskt tillverkat!
    Ta hand om dina händer, skydda dig mot smuts och bakterier med stil!

    Skäm bort dig själv, ge bort till någon du tycker om, kanske en lite annorlunda julklapp?! ♥

    www.ladore.se

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt smarrigt ut det där! :P

    SvaraRadera