måndag 14 oktober 2013

Jag behöver inte ha någon som inte behöver mig..

Okej de blev ingen träning som jag trodde. Men de är ju så typiskt att detta ska hända när man väl har kommit igång med träningen och är riktigt taggad. Men imorgon tänker jag faktiskt skita i att jag är lite förkyld och köra på ändå. Vad jag tränar heter crossfit och jag ska berätta mer om de i ett enskilt inlägg någon gång. Annars är de bara att söka på youtube om man är intresserad. Nu ska jag krypa ner i min säng och sätta på en film. Godnatt!

6 kommentarer:

  1. Herregud vilka vackra ögon du har!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. oj tack vad snäll du är :)

      Radera
  2. vilken härlig blogg och bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  3. Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera