torsdag 31 oktober 2013

Sjukling

Hej på er! Anledningen till att jag inte har bloggat är för att igår morse vaknade jag upp med feber och galet ont i min hals. Så igår sov jag hela dagen för att sedan dra på klassfest på kvällen. Med massa Alvedon i kroppen så gick de faktiskt ganska bra och jag hade galet kul. Men idag har jag mer feber och jag kom upp på fötterna för första gången idag för en stund sen. Jag orkar inte plugga något så detta var verkligen inte min plan. Men hoppas att de är bättre i morgon för detta är ju skit trist. Nu ska jag hoppa in i duschen så känner jag mig kanske lite piggare efteråt.


10 kommentarer:

  1. du är ju för fin :)
    // sarajosefin.blogg.se

    SvaraRadera
  2. - Åh det är verkligen helt underbart! Du kommer att älska det!

    SvaraRadera
  3. Jätte fin bild . usch då inte kul vaknade me migrän o ryggont. här så ja har varit som du typ 5 år hahah
    Hoppas att du blir piggare fort och får en bra helg kram

    SvaraRadera
  4. Lät inte bra. Inget kul att vara sjuk ju, Du får krya på dig ordentligt. KRAM

    SvaraRadera
  5. hihi ja det va spännande om inte annat! :)

    SvaraRadera
  6. Fin bild. Hoppas du mår bättre snart :)
    /lifefromwithin.blogg.se

    SvaraRadera