fredag 4 oktober 2013

Tänk hur så lite kan betyda så mycket

Man blir ju så glad när man får höra hur fin blogg man har och hur fina bilder man tar. Fast de är ju faktiskt min duktiga mamma som tar bilderna så all ära till henne men de är ändå så himla kul. De gjorde min dag lite faktiskt. Jag tycker att de är otroligt roligt att blogga dock så är de oftast annat som jag får prioritera först. Som träning och plugg till exempel. Men jag försöker så fort jag har lite tid över :)

Annars idag då så har väl min dag varit helt okej. Men de är så himla skönt att de är fredag. Fast jag kommer ändå få plugga hela helgen typ för jag har tre prov nästa vecka. Så så mycket helg kommer de inte riktigt bli för min del. Men ikväll ska jag ta de lugnt och kolla på idol med min familj och försöka tänka bort allt skolarbete. Ha en underbar fredag på er, ni är bäst!


1 kommentar: