söndag 1 december 2013

1:a advent


min fina vän

Jag kan inte fatta att de redan är 1:a advent. Idag har jag satt upp julstjärnan och igår köpte jag även min första julklapp så nu längtar jag verkligen till julafton. Julen är absolut den mysigaste tiden på året men kylan.. haha den klarar jag inte av! Usch är verkligen inget fan av snön. Men som tur har den inte kommit till Alingsås än. Och hoppas att de dröjer ett tag till innan den kommer.

Ikväll har jag varit och fikat med min fina vän. Så mysigt var de! Nu är jag iallafall hemma igen och ska strax sätta på en film med mamma. Jag måste bara berätta att jag gjorde världens snyggaste vurpa igår i Göteborg. Ramlade mitt på gatan och vill inte veta hur många som såg det. De som såg fick sig ett gott skratt iallafall. Men aj vad jag har ont i mina knän nu. Dom är rätt blåa om man säger så. Haha så klumpig som man är! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar