onsdag 1 januari 2014

2013

Gjorde du något som du aldrig gjort förut? Absolut haha...
Hur har ditt 2013 varit? Generellt vill jag ju inte säga att de har varit ett super bra år men såklart har de varit massvis med härliga stunder också 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? de hoppas jag 
Blev du kär? inte kär på nytt 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? -
Vad är din största framgång 2013? att jag har blivit en bättre människa, jag har lärt mig massor av mina misstag. 
Bästa köpet? oj de är svårt att välja men de måste vara nog skorna jag köpte till nyår
Vad spenderade du mest pengar på? alldeles för mycket på mat och kläder 
Gjorde någonting dig riktigt glad? att jag har träffat så många nya härliga människor 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Don't say you love me Gabrielle Aplin, Wake me up Avicii, Best I ever had Gevin DeGraw 
Vem har du umgåtts med mest? mina vänner och min familj 
Bästa minnet från 2013? att jag börja träna crossfit  
Har du haft ett förhållande under 2013? yes  
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? mer muskler? haha 
Vad önskar du att du gjort mer? levt mer i nuet och inte tänkt så mycket 
Vad önskar du att du gjort mindre? spenderat pengar 
Favoritprogram på tv? PH
Största musikaliska upptäckten? Håkan Hellström tror jag  
Vad gjorde du på din födelsedag? jag var med mina nära och kära 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? självklart 
Vad fick dig att må bra? min mamma  
Vem saknade du? min bästa vän, saknar henne varje dag  
De bästa nya människorna du träffade? Mina härliga klasskamrater 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? att ta vara på livet och inte oroa sig så mycket 


Listan som har varit med på många bloggar den sista tiden och jag vet att jag är lite sen med den men nu kom den iallafall! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar