lördag 18 januari 2014

Ha en underbar lördag!

Ni vet när man känner i hela kroppen att man inte orkar göra någonting. Jag har precis tagit mig till duschen och fått duschat av mig lite, så nu känner jag mig lite fräschare iallafall. Men hela morgonen har jag bara känt att jag orkar inte röra ett finger. Jag orkar inte ta tag i plugget som jag verkligen måste göra egentligen. Jag orkar inte städa på mitt rum som ser förjävligt ut. Jag sitter bara vid datorn och kollar på värdelösa klipp på youtube. Jag fattar inte varför jag känner mig såhär. Jag är inte trött på de sättet att jag känner att jag kommer somna vilken sekund som helst. Utan bara så trött att jag inte orkar göra någonting. Jag har känt så dom senaste dagarna vilket resulterar att jag inte har tränat något heller. Hoppas verkligen att jag kommer ut ur detta snart.

Strax ska jag dra mig till Malin där vi ska ha Harry Potter maraton. Om jag orkar ta mig dit då. Tror nog att mina tjejer ska få mig på bättre humör nu. Sorry för ett väldigt tråkigt inägg föresten. Ha en underbar lördag allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar