måndag 27 januari 2014

Angående en tävling

Jag måste faktiskt erkänna en grej. För ett tag sen ansökte jag till en crossfit tävling som kommer vara i Halmstad i helgen. Tyvärr kom jag inte med för det var hundratals som hade ansökt om att få vara med och det fanns bara ett antal platser. Men sen fick jag ett mejl för ett tag sen om att jag hade kommit med ändå. Jag fick totalpanik eftersom jag hade vant mig vid tanken om att jag inte skulle tävla. Och nu stod de att jag hade en plats om jag ville. Jag har sagt att detta året ska jag göra saker som jag tidigare aldrig har gjort. Saker som jag kommer komma ihåg.

Tillslut bestämde jag mig för att tacka nej till platsen och jag kände en sådan lättnad efter det. Jag har riktigt dåligt självförtroende. Det kanske man inte tror om man träffar mig. Men det har jag och jag kände att jag inte skulle klara av det. Idag såg jag wodarna som kommer vara med och jag hade absolut klarat av det. Jag står fast vid mitt beslut och jag ångrar mig inte att jag tackade nej. Dock känner jag lite att jag har svikit mig själv. Men jag ska dit och titta och ladda inför nästa år. Då lovar jag att jag ska vara med! Detta inlägget blev mycket längre än jag tänkte och ganska rörigt men skit samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar