fredag 14 februari 2014

Alla ♥ dag


Jag ville bara slänga in ett snabbt inlägg och önska er en härlig alla hjärtans dag. Detta är första året på två år som jag är singel på alla hjärtans dag. Men jag känner mig lika älskad i år som jag gjorde förra året, så de gör absolut ingenting. Jag tycker dessutom att denna dagen är väldig överskattad. Jag tycker att man ska visa lika mycket kärlek till varandra varje dag och inte bara en dag om året. Dessutom blir de en sådan stor grej att man inte ska vara singel just denna dagen. Kärlek handlar väl inte bara om kärlek till en person man är tillsammans med? Det handlar väl om att visa kärlek till sina personer runt sin omgivning. Sin mamma, pappa, vänner? Varför just bara till sin partner? Tycker de blir alldeles för stor grej av de hela. Så deppa inte ner er alla tjejer och killar över att ni är singlar. Det är personer som älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar