onsdag 12 februari 2014

London ♥

Åh jag kan bara säga att jag älskar London!

Hej på er! Nu är jag hemma och jag har haft det så himla bra verkligen. Kunde inte önskat mig en bättre resa. Jag har tagit så himla mycket kort, detta är långt ifrån alla.. Och jag har aldrig ätit så mycket onyttigt på fyra dagar som jag har gjort nu. Jag visste att man åt mycket vitt bröd och annat i England. Men jag trodde aldrig att det skulle vara såhär illa. Haha men om man ser de positivt så kommet det ju dröja tills jag är sugen på Nutella med rostat bröd igen. Jag filmade lite under resan men dock inte lika mycket som jag hade tänkt att jag skulle göra. Surprise! Men jag ska se om jag får ihop till en liten film, men den kommer isåfall inte idag och troligtvis inte imorgon heller. Jag kommer inte heller visa vad jag köpt i ett enskilt inlägg utan det kommer ni få se allt med tiden. Ha de bra sålänge, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar