måndag 3 februari 2014

Måndag

Hej på er! Jag har varit så sjukt trött idag. Kom hem ganska sent igår så det blev nästan direkt sängen. Slutade skolan halv tre och då gick jag hem och tog det lugnt en stund innan det var dags att dra iväg och jobba. Det gick riktigt bra idag trots att jag var riktigt trött. Jag kan ju inte säga att mitt jobb är speciellt ansträngande eftersom det bara är en timma. Men man måste ändå vara på hugget och hålla ögonen öppna hela tiden. Det är ju trots allt ett gäng ungar som man har ansvaret för.
Direkt när jag kom hem fick jag slängt i mig lite mat så jag skulle orka plugga matte nu på kvällen. Har fått gjort lite iallafall. Har ett litet matte test imorgon. Inget stort eller så och jag har heller inga förväntningar. Nu ska jag strax dra mig till sängs för imorgon är det den längsta dagen på veckan. Börjar åtta på morgonen och slutar fyra på eftermiddagen. Oj vad jag ser fram emot morgondagen.


1 kommentar: