torsdag 13 februari 2014

Torsdag

Hej alla fina! Hoppas alla ni som har lov nu har haft ett bra lov hittills. Mitt har gått galet fort och jag kan inte fatta att de redan är torsdag. Dagen startades med skidor, så mysigt att äntligen få kolla. Har ju missat allt när jag har varit i London. Så de var kul att få titta igen och ännu roligare att vi tog ännu ett till silver. Sen iallafall träffade jag min älskade vän som fick sin födelsedagspresent lite sent. Men bättre sent än aldrig. Så mysigt att få träffa och prata med henne. Ikväll blir de filmkväll med mina älskade tjejer. Saknar dom nu när jag inte har träffat dom på typ en vecka. Kram på er! 

Mina nya shorts som faktiskt inte är köpta i London utan jag köpte dom inne på Zara när jag var i Stockholm. Fyndade dom för 100 :- så de va ju super bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar