onsdag 26 mars 2014

Hela 17 bast!!!


Igår va de min födelsedag!! Jo men visst nu är man hela 17 år! Jag va i skolan hela dagen och på kvällen var jag med mina nära och kära därav den dåliga uppdateringen. Men jag hade en grymt bra dag iallafall. Mamma och lillebrorsan kom in och sjöng på morgonen. När jag kom till skolan hade mina underbara vänner satt upp en bild på mig på mitt skåp. Och ni skulle bara höra min klass underbara toner när dom sjöng för mig haha. När jag kom hem satte jag och Emma igång med våfflorna. Älskar att fylla år på våffeldagen haha! Sen avslutades olyckligtvis kvällen med att jag låg och spydde över toalettstolen. Kanske inte de bästa slutet på dagen direkt. Så det blev sängen tidigt för mig. Men som sagt de va en bra dag annars! Tack till alla som har grattat och gjort min dag! ♥

3 kommentarer: