onsdag 9 april 2014

Onsdag

Hej på er! De var ett tag sen jag bloggade nu, och jag är ledsen för de. Jag har inte riktigt haft orken helt enkelt. Nu är de bara två skoldagar kvar innan de är påsklov. Helt underbart kommer det bli med en hel veckas ledighet. På lovet ska jag se till att faktiskt utnyttja tiden till att plugga. Det kommer bli många prov innan sommarlovet så de är lika bra att vara ute i god tid. Nu ska jag dra iväg och jobba en timma och sedan ska jag på ett jobbmöte så jag vet inte riktigt vilken tid jag kommer hem. Men så fort jag kommer hem måste jag sätta igång och plugga biologi. Har prov på fredag och jag känner att jag inte kan någonting. Kram på er    


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det gick bättre än vad jag trodde att de skulle göra, så de va ju kul! :)

      Radera