fredag 27 juni 2014

27e juni



Tycker att de är alldeles för lite inredning på bloggen så idag bjuder jag på bilder på mina hyllor som jag har över min säng hemma hos pappa. Jag har tänkt längre fram att göra om det rummet helt men jag funderar ändå på om jag ska behålla dessa hyllor. Tycker att dom är ganska fina ändå... Annars då, jag är äntligen hemma i Alingsås igen. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Dom närmaste dagarna har jag inget större planerat förutom att jag måste komma iväg och klippa mig, troligtvis ska jag redan göra det imorgon. Sen ska jag även träna på boxen så mycket som jag bara orkar. Man måste ju passa på ordentligt nu när man är hemma. Redan om några dagar är jag kanske på vägarna igen, kanske till Smögen denna gången. Hade varit riktigt mysigt om de hade blivit av! Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar